artikel

Omnichannel in Retail is Managementboek van het Jaar 2015

Businessmodellen

De winnaar van de prijs voor het Managementboek van het Jaar 2015 is het boek Omnichannel in Retail van Gino van Ossel.

Uit het overweldigende aanbod van nieuw verschenen managementboeken nomineerde een onafhankelijke vakjury 5 boeken voor de titel Managementboek van het Jaar. Op 23 april maakte de jury de winnaar bekend tijdens het Managementboekengala in de Rode Hoed te Amsterdam.

Uit het juryrapport:
“Dit boek heeft een hoge mate van actualiteitswaarde, is bruikbaar in het hier en nu, en het richt zich op een ontwikkeling die de komende jaren alleen maar belangrijker zal worden. Een boek geschikt voor zowel professional als leek, voor de denker en de doener, de gelegenheidslezer en de alleslezer.”

Over het boek
Iedereen beseft dat verandering in retail nodig is. Toch rijzen er al snel verschillende vragen: Welke richting moet je concreet uit? Wat als er geen winkels meer zouden zijn? Heb je dan als leverancier een probleem?

In dit boek reikt Gino Van Ossel een concrete oplossing aan. Hij breekt een lans voor omnichannel in retail, door niet langer de winkel maar wel de klant centraal te stellen.

Reageer op dit artikel
Lees voordat u gaat reageren de spelregels