artikel

Ergernis over dienstverleners

Geen categorie

Blauw Research deed in opdracht van het zakenblad Incompany onderzoek naar de tevredenheid van klanten van zakelijke dienstverleners. Vergeleken met v

Blauw Research deed in opdracht van het zakenblad Incompany onderzoek naar de tevredenheid van klanten van zakelijke dienstverleners. Vergeleken met vorig jaar blijkt dit jaar het kwaliteitsniveau gedaald. De onderzochte zakelijke beslissers blijken vooral te klagen over gebrek aan integriteit, slechte prijs-kwaliteitverhouding en een tekort aan respect en waardering. Ze gaven 58 van de 135 beoordeelde dienstverleners een lager rapportcijfer dan in 2004 (gemiddeld -0,26) en 55 dienstverleners een hogere waardering (gemiddeld +0,19). In de top-25 staan 16 advocaten- en notarissenkantoren. Net als in 2004 is Hekkelman Advocaten en Notarissen met een waardering van 7,67 de winnaar. Zie ook: www.debaak.nl en www.mkb.nl

Reageer op dit artikel

Gerelateerde tags

Lees voordat u gaat reageren de spelregels