artikel

Klantvraag bezorgt Supply Chain managers hoofdbrekens

Geen categorie

R&G Global Consultants liet onderzoek doen naar problemen van Supply Chain managers. Een van de onderzoeksbevindingen is dat verbetering in de klantvr

R&G Global Consultants liet onderzoek doen naar problemen van Supply Chain managers. Een van de onderzoeksbevindingen is dat verbetering in de klantvraagprognoses grote prioriteit zou moeten hebben. Echter, 63 procent van de ondervraagden ziet het wat betreft de mogelijkheden de variaties in de klantvraag beter te kunnen voorspellen somber in. De ondervraagden zoeken verbeteringen van de Supply Chain vooral in die dingen die ze zelf het beste denken te kunnen beïnvloeden, dus in de productiebetrouwbaarheid van de leveranciers en de informatievoorziening binnen de keten. Toch, zo menen de onderzoekers, zet een goede aanpak van de ‘vraagkant’ van de Supply Chain meer zoden aan de dijk. Zie ook: www.logistics.about.com en www. manufacturing.net/scm.

Reageer op dit artikel

Gerelateerde tags

Lees voordat u gaat reageren de spelregels