artikel

Robeco Direct wint CRM Award

Geen categorie

Ook in 2003 won Robeco deze prijs voor klantgericht ondernemen. Hij werd op 16 november uitgereikt door juryvoorzitter prof. dr. Ed Peelen en Wil Wurt

Ook in 2003 won Robeco deze prijs voor klantgericht ondernemen. Hij werd op 16 november uitgereikt door juryvoorzitter prof. dr. Ed Peelen en Wil Wurtz, voorzitter van het CRM Genootschap. De jury was van mening dat Robeco Direct een aantal belangrijke stappen voorwaarts heeft gezet.
Robeco Direct liet, bij monde van Gerard Wolfs, manager marketing research, weten dat CRM geen project is en ook geen systeem. Het is een manier van denken hoe je met de klant omgaat. ‘Customer Relationship Management is onderdeel van ons DNA geworden. Het gaat niet alleen meer over klanttevredenheid, maar over customer success’. Zie ook: www.crmgenootschap.nl en www.crmaward.nl.

Reageer op dit artikel

Gerelateerde tags

Lees voordat u gaat reageren de spelregels