artikel

Nederlandse bedrijven zijn slim: ze klagen niet

Geen categorie

49 procent van de Nederlandse bedrijven is dikwijls niet tevreden over de service van hun leveranciers. Maar daarover klagen doen ze niet snel. Ze gaa

49 procent van de Nederlandse bedrijven is dikwijls niet tevreden over de service van hun leveranciers. Maar daarover klagen doen ze niet snel. Ze gaan eerder op zoek naar een of andere vorm van compensatie, want slechte service wordt gezien als een kans om een extra voordeel in de wacht te slepen. Dat blijkt uit Europees onderzoek in opdracht van Easynet, producent van internationaal beheerde netwerk- en hostingdiensten.
De grootste ergernis van zakelijk Nederland zijn de geautomatiseerde telefonische keuzemenu’s. 22 procent van de Nederlandse respondenten ergert zich aan te hoge facturen van de dienstverlener. Van het Nederlandse bedrijfsleven heeft 48 procent een Service Level Agreement (SLA) met de leverancier. Zie ook: www.easynet.nl.

Reageer op dit artikel

Gerelateerde tags

Lees voordat u gaat reageren de spelregels