artikel

E-mail vermindert persoonlijk contact met klanten

Geen categorie

Uit de nieuwste ICT Barometer van Ernst & Young onder 603 directeuren, managers en professionals komt het volgende naar voren. De afgelopen vijf jaar

Uit de nieuwste ICT Barometer van Ernst & Young onder 603 directeuren, managers en professionals komt het volgende naar voren. De afgelopen vijf jaar is e-mail contact met klanten met 80 procent gegroeid ten koste van persoonlijk contact dat in die periode met 20 procent afnam.
In de communicatie met klanten wordt voor 32 procent gebruik gemaakt van e-mail, voor 31 procent van de telefoon en voor 26 procent van persoonlijk contact. Vrouwen staan positiever tegenover een toenemende e-mailcultuur dan mannen: 64 procent versus 52 procent. Problemen met internet, e-mail of computer worden vaak als smoes gebruikt als het werk niet af is. Zie ook: www.ict-barometer.nl en www.lizatec.com/LIZATEC/TECHTRENDS.

Reageer op dit artikel

Gerelateerde tags

Lees voordat u gaat reageren de spelregels