artikel

Storydoing

Strategie

Een goed verhaal doe je! Met de uitdagende acties die je bij StoryDoing bedenkt, versnel je de route van visie naar actie, maak je vernieuwen leuker en makkelijker en daag je mensen uit mee te doen.

StoryDoing bevindt zich op het snijvlak tussen identiteit, organisatiecultuur, productontwikkeling en bestaansrecht. Het verbindt deze terreinen en zorgt ervoor dat de eilandjescultuur binnen en buiten organisaties verdwijnt. StoryDoing is een gestructureerde en tegelijk dynamische aanpak om dit te realiseren. Dit boek van Jan-Peter Bogers en Ron van Gils staat vol werkvormen waarmee je direct aan de slag kunt.

“StoryDoing voegt de daad bij het woord. Van verhalen vertellen, naar verhalen leven. Het is Bogers en Van Gils gelukt de complexe materie van organisational storytelling pakkend en compact te vertalen richting concrete en transformerende acties die van de organisatie een dynamisch geheel maken.” Manfred van Doorn — directeur Double Healix

Reageer op dit artikel

Gerelateerde tags

Lees voordat u gaat reageren de spelregels