• Nieuwsbrieven
  • MI Academy
  • Docentexemplaar
  • Boeken
  • Webshop
  • Contact
  • Over ons

Management Impact

Inspireert, verbindt en brengt verder

  • Home
  • Innovatie
  • Kwaliteit
  • Leiderschap
  • Organisatie
  • Strategie
  • Verandermanagement
  • Zorgmanagement
  • Artikel29 mrt 2016

    Hoe klantontwikkeling de globale expansie van Ikea helpt

    Businessmodellen

    In onze boeken, blogs, podcasts en workshops benadrukken we het belang van grondig klantbegrip om geweldige waardeproposities en businessmodellen te creëren. In deze blog kijken we naar hoe de succesvolle globale expansie van Ikea draait om de focus op klantbegrip, schrijft Kavi Guppta.

     

    Het Amerikaanse zakenblad Fortune schreef een artikel over de succesvolle globale expansie van het Zweedse bedrijf. Het verhaal bevatte veel inzichten in het belang van klantontwikkeling tijdens het ontdekken van nieuwe manieren om waarde voor klanten en je bedrijf toe te voegen. Lees de hele blog van Kavi Guppta.

    Laatste update: 10 dec 2019

    Reageren op dit artikel

    Gerelateerde tags

    Verder lezen

    18 jan 2021Businessmodellen
    Business Model Monday: van lineair naar circulair
    11 jan 2021Businessmodellen
    Business Model Monday: Van incrementeel naar exponentieel
    5 jan 2021Businessmodellen
    ‘Mensen kopen niet jouw dienst of product, ze kopen jouw verhaal’
    7 dec 2020Businessmodellen
    Business Model Monday: van fysiek naar digitaal
    23 nov 2020Businessmodellen
    Business Model Monday: Van aandeelhouder naar stakeholder met Unilever
    16 nov 2020Businessmodellen
    Business Model Monday: Van product naar dienst met Swapfiets

    Geef een reactie Antwoord annuleren

    Lees voordat u gaat spelen de spelregels

    Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

    • Het Groot Online Werkvormenboek
  • Reflectief en krachtig veranderen in het NU

  • Boeken businessmodellen

    The 10x Growth Machine (Engels)
    Managementboek van het Jaar
  • Recente reacties

    • Martin van Staveren op Complexiteit: wat is het én wat kan je er mee?
    • Cor Lubach op Complexiteit: wat is het én wat kan je er mee?
    • Harm op Zelfsturing: kaders zijn absolute voorwaarde
    • tarsi windey op ‘Het streven naar geluk kan en mag onze taak niet zijn’ – Longread
    • De sociale textuur van Schouwen-Duiveland – Ria Geluk (75) blijft breien – Ithaca op Annemieke Roobeek: ‘Vergroot innovatiekracht in een ecosysteem’
  • Nieuwsbrief

    Niets meer missen van Management Impact? Meld je dan aan voor onze gratis nieuwsbrief.
    • *
  • Management Impact

    • Over ons
    • Contact
    • Nieuwsbrieven
    • Linkedin
    • Webshop
    • Events
    • Algemene voorwaarden
    • Privacy en Cookie

    Thema’s

    • Verandermanagement
    • Leiderschap
    • Innovatie
    • Project & Proces
    • Kwaliteit
    • Zorgmanagement
    • Strategie
    • Persoonlijke groei

    Categorie

    • Video’s
    • Blogs
    • Podcasts
    • Whitepapers
    • Congressen
    • Boeken

    Verder

    • Leren Veranderen
    • Veranderen als samenspel
    • Coachlink
    • Boekensites
    • M&O
    • Sigma
    • Boom
    vakmedianet

    Copyright: Boom uitgevers Amsterdam BV
    Op gebruik van deze site zijn onze Algemene voorwaarden Privacy policy en Cookie reglement van toepassing