• Nieuwsbrieven
  • MI Academy
  • Docentexemplaar
  • Boeken
  • Webshop
  • Contact
  • Over ons

Management Impact

Inspireert, verbindt en brengt verder

  • Home
  • Innovatie
  • Kwaliteit
  • Leiderschap
  • Organisatie
  • Strategie
  • Verandermanagement
  • Zorgmanagement
  • Artikel28 okt 2021

    Kun je alles omzetten in een service? Business model shifts

    Businessmodellen

    Kun je alles omzetten in een service? Als je om je heen kijkt, zal je zien dat dat precies is wat er gebeurt. Naarmate de veranderingen steeds sneller gaan, kunnen service businessmodellen klanten de nieuwste en beste services leveren zonder dat ze iets hoeven te kopen dat ze al hebben, waardoor de klantrelaties en de levenslange waarde die ze bieden toenemen. Service businessmodellen ontstaan ​​in een oogwenk en je vraagt ​​je af waarom de verschuiving van eigendom naar toegang op dit moment zo snel toeneemt.

    Een van de bedrijven die de kunst van een service businessmodel echt onder de knie heeft, is Everphone. Het in Duitsland opgerichte bedrijf begon als een B2C-verhuurbedrijf voor smartphones en is overgestapt naar B2B nadat het de problemen had opgemerkt die bedrijven hadden met hun werktelefoons. Hun aanbod? ‘Phone As A Service’, met eersteklas smartphones met uitgebreide verhuurservice – flexibel, schaalbaar en afgestemd op de behoeften van hun klanten.

    In deze sessie van BMI• Inspires zullen Patrick van der Pijl (CEO BMI•) en Bob van der Meij (everphone) de verschuiving van producten naar diensten uitleggen, hoe je een service businessmodel kunt identificeren en ontwerpen en waarom service businessmodellen een alternatief zijn voor de toekomst. Welk bedrijf, welk product dan ook: alles kan worden omgezet in een dienst.

    • Datum en tijd: Donderdag 18 november, 16:00-17:00
    • Waar: online sessie, deelnemen kan dus overal
    • Inschrijven: dat doe je hier >>>

    Laatste update: 28 oct 2021

    Reageren op dit artikel

    Gerelateerde tags

    Businessinnovatie Businessmodellen Patrick van der Pijl webinar

    Verder lezen

    23 jun 2022Businessmodellen
    Valideren voorkomt narcisme
    15 jun 2022Businessmodellen
    Een hipster, een hacker en een hustler
    8 nov 2021Businessmodellen
    Business Hack van de Week: terugblik
    2 nov 2021Businessmodellen
    Business Hack van de week: Organigram omdraaien
    19 okt 2021Businessmodellen
    Business Hack van de Week: Wandelen
    12 okt 2021Businessmodellen
    Business Hack van de Week: Beter
  • Boeken businessmodellen

    SnappStorySnappStory
    Start-up: van idee tot exit
    The 10x Growth Machine (Engels)
    Managementboek van het Jaar
  • Nieuwsbrief

    Niets meer missen van Management Impact? Meld je dan aan voor onze gratis nieuwsbrief.
    • *
    • Hidden
    • Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.

  • Recente reacties

    • Ina Vogel op DISC en MBTI zijn bagger, op één ding na
    • Martin Buil op Jouw medewerkers ontspannen op vakantie? Mooi niet!
    • Ed op Hoe geef je emoties een plek op het koude scherm?
    • ronald op Service design thinking: de ideale situatie als vertrekpunt
    • lee op Wat je als manager kunt leren van een psychopaat
  • Management Impact

    • Over ons
    • Contact
    • Nieuwsbrieven
    • Linkedin
    • Webshop
    • Events
    • Algemene voorwaarden
    • Privacy en Cookie

    Thema’s

    • Verandermanagement
    • Leiderschap
    • Innovatie
    • Project & Proces
    • Kwaliteit
    • Zorgmanagement
    • Strategie
    • Persoonlijke groei

    Categorie

    • Video’s
    • Blogs
    • Podcasts
    • Whitepapers
    • Congressen
    • Boeken

    Verder

    • Leren Veranderen
    • Veranderen als samenspel
    • Coachlink
    • Boekensites
    • M&O
    • Sigma
    • Boom
    vakmedianet

    Copyright: Boom uitgevers Amsterdam BV
    Op gebruik van deze site zijn onze Algemene voorwaarden Privacy policy en Cookie reglement van toepassing