• Nieuwsbrieven
  • MI Academy
  • Docentexemplaar
  • Boeken
  • Webshop
  • Contact
  • Over ons

Management Impact

Inspireert, verbindt en brengt verder

  • Home
  • Innovatie
  • Kwaliteit
  • Leiderschap
  • Organisatie
  • Strategie
  • Verandermanagement
  • Zorgmanagement
  • 8 mei 2006

    Inschrijving Complimenten 2006 geopend

    Vereniging Nederlandse Organisaties Vrijwilligerswerk (Vereniging NOV) heeft de inschrijving geopend van twee belangrijke … [Lees meer...]

    8 mei 2006

    Norm voor risicomanagement in ontwikkeling

    Deze norm waar de ISO momenteel aan werkt, moet een wereldwijde basis leggen voor alle vormen van risicomanagement. Dit maakt een integrale … [Lees meer...]

    8 mei 2006

    Vijf organisaties genomineerd voor Kroon op het Werk 2006

    De vijf organisaties zijn het tandheelkundig Centrum De Drietand (Maastricht), verpleeghuis en reactiveringscentrum Regina Pacis (Arnhem), … [Lees meer...]

    8 mei 2006

    Keurmerk voor veilig uitgaan

    Deventer werkt aan een keurmerk Veilig Uitgaan. Daartoe is de politie nu bezig met een analyse van geweldsincidenten in de uitgaanswereld. … [Lees meer...]

    8 mei 2006

    Wachtlijsten in de zorg kunnen korter

    Jurriaan Oudhof (VU Amsterdam) onderzocht in zijn proefschrift de wachtlijstproblematiek in de zorg. Een opvallende onderzoeksbevinding is … [Lees meer...]

    8 mei 2006

    Elektronische dienstenbundels voor mantelzorgers

    Wat mantelzorgers nodig hebben, is een elektronisch samengestelde zorgdienstenbundel. Aldus promovendus Ziv Baida (VU Amsterdam, … [Lees meer...]

    1 mei 2006

    Uitverkiezing organisatie met beste klachtenmanagement

    Het Platform voor Klachtenmanagers (PvK) - de beroepsvereniging voor klachtenmanagers - gaat elke twee jaar een organisatie uitverkiezen met … [Lees meer...]

    1 mei 2006

    Verschillen in kwaliteit gemeentelijke dienstverlening

    Uit een onderzoek onder veertig gemeenten komt naar voren dat slechts een kleine kopgroep de zaken voor elkaar heeft wat betreft … [Lees meer...]

    1 mei 2006

    Verandermanagement gaat voorbij aan menselijk gedrag

    Het gevolg van het stelselmatig negeren van mensen en gebrekkige psychologische kennis, aldus onderzoekers van PwC, zijn er de oorzaak van … [Lees meer...]

    1 mei 2006

    Uitreiking Fieldservice Innovatie Award

    Dit jaar wordt voor de eerste keer de Fieldservice Innovatie Award uitgereikt aan die organisatie die op de meest innovatieve wijze haar … [Lees meer...]

    • « Vorige
    • 1
    • …
    • 737
    • 738
    • 739
    • 740
    • 741
    • …
    • 763
    • Volgende »

    Meer over Verandermanagement

    Opschalen: een pleidooi voor modern verandermanagement19 jan 2021
    Interveniëren? Ken je doelgroep!12 jan 2021
    Terugkijken: webinar Iedereen verandert met Hans Vermaak8 jan 2021
    Column Eric de Blok: Ik sta even stil, en dat is een hele vooruitgang6 jan 2021
    Niet loslaten, maar anders loslaten28 dec 2020

    Management Impact

    • Over ons
    • Contact
    • Nieuwsbrieven
    • Linkedin
    • Webshop
    • Events
    • Algemene voorwaarden
    • Privacy en Cookie

    Thema’s

    • Verandermanagement
    • Leiderschap
    • Innovatie
    • Project & Proces
    • Kwaliteit
    • Zorgmanagement
    • Strategie
    • Persoonlijke groei

    Categorie

    • Video’s
    • Blogs
    • Podcasts
    • Whitepapers
    • Congressen
    • Boeken

    Verder

    • Leren Veranderen
    • Veranderen als samenspel
    • Coachlink
    • Boekensites
    • M&O
    • Sigma
    • Boom
    vakmedianet

    Copyright: Boom uitgevers Amsterdam BV
    Op gebruik van deze site zijn onze Algemene voorwaarden Privacy policy en Cookie reglement van toepassing