• Nieuwsbrieven
  • MI Academy
  • Docentexemplaar
  • Boeken
  • Webshop
  • Contact
  • Over ons

Management Impact

Inspireert, verbindt en brengt verder

  • Home
  • Innovatie
  • Kwaliteit
  • Leiderschap
  • Organisatie
  • Strategie
  • Verandermanagement
  • Zorgmanagement
  • 23 nov 2005

    Bedrijven realiseren supply chain-verbeteringen

    Voor het eerst in jaren geeft een groot deel van het bedrijfsleven aan de supply chain-processen verbeterd te hebben. Dat blijkt uit … [Lees meer...]

    23 nov 2005

    Agrifirm wint CRM Award 2005

    Deze prijs voor klantgericht ondernemen werd 10 november j.l. tijdens het congres 'CRM: luxe of noodzaak?' voor de vierde maal uitgereikt. … [Lees meer...]

    23 nov 2005

    Financiële sector krijgt één klachteninstituut

    De financiële sector lanceert op 1 december 2005 de gezamenlijke website www.financiëleklacht.nl en het telefoonnummer 0900-FKLACHT … [Lees meer...]

    23 nov 2005

    Bankklant: waar wordt mijn geld geïnvesteerd?

    In opdracht van de ASN Bank deed Motivaction bij consumenten onderzoek naar ethisch beleggen. Tweederde van de ondervraagden weet niet wat … [Lees meer...]

    22 nov 2005

    Stevens ontvangt INK-serie in leder

    Tijdens het INK-congres Van droom naar daad, dat werd gehouden op dinsdag 15 november jl., vond de uitreiking plaats van de complete … [Lees meer...]

    18 nov 2005

    Natuurmonumenten pleit voor keurmerk natuurbeheer

    Natuurmonumenten in Gelderland heeft op 10 september j.l. het FSC-certificaat voor haar bosbeheer ontvangen. Volgens dit certificaat dienen … [Lees meer...]

    18 nov 2005

    Rijkswaterstaat reikt eerste Prestatiemeting uit

    Rijkswaterstaat begon in 2004 in de GWW-sector (grond, weg- en waterbouw) met prestatiemetingen die objectieve informatie geven over de … [Lees meer...]

    18 nov 2005

    Minister Peijs wil OV-ambassadeur

    Taak van de nationale Openbaar Vervoer-ambassadeur is alle betrokkenen te helpen het beste resultaat te bereiken voor de reiziger. Dat wil … [Lees meer...]

    10 nov 2005

    EFQM-Awards winnaars presteren beter

    In een grootschalig onderzoek zijn de financiële prestaties van 120 winnaars van EFQM-Awards gedurende elf jaar onderzocht. Ze werden … [Lees meer...]

    10 nov 2005

    Best practices van klachtenmanagement

    Een uitvoerige studie over het klachtenmanagement van veertig Britse service organisaties heeft veel aansprekende best practices opgeleverd. … [Lees meer...]

    • « Vorige
    • 1
    • …
    • 749
    • 750
    • 751
    • 752
    • 753
    • …
    • 762
    • Volgende »

    Meer over Verandermanagement

    Opschalen: een pleidooi voor modern verandermanagement19 jan 2021
    Interveniëren? Ken je doelgroep!12 jan 2021
    Terugkijken: webinar Iedereen verandert met Hans Vermaak8 jan 2021
    Column Eric de Blok: Ik sta even stil, en dat is een hele vooruitgang6 jan 2021
    Niet loslaten, maar anders loslaten28 dec 2020

    Management Impact

    • Over ons
    • Contact
    • Nieuwsbrieven
    • Linkedin
    • Webshop
    • Events
    • Algemene voorwaarden
    • Privacy en Cookie

    Thema’s

    • Verandermanagement
    • Leiderschap
    • Innovatie
    • Project & Proces
    • Kwaliteit
    • Zorgmanagement
    • Strategie
    • Persoonlijke groei

    Categorie

    • Video’s
    • Blogs
    • Podcasts
    • Whitepapers
    • Congressen
    • Boeken

    Verder

    • Leren Veranderen
    • Veranderen als samenspel
    • Coachlink
    • Boekensites
    • M&O
    • Sigma
    • Boom
    vakmedianet

    Copyright: Boom uitgevers Amsterdam BV
    Op gebruik van deze site zijn onze Algemene voorwaarden Privacy policy en Cookie reglement van toepassing