Heel wat boeken staan vol met interessante dingen over management. We moeten meer gaan samenwerken in de markt in plaats van elkaar te beconcurreren, we moeten...
Een groot deel van de managers onderkent het belang van customer analytics. De volgende stap die ze moeten maken is dat de efficiency en kwaliteit ervan wordt...
Voel jij je wel eens een betekenisloos klein radartje in je werk? Dit kan je zowel overkomen als je onderdeel bent van een grote organisatie waar je maar een miniem...
Hoe kunnen dienstverleners meer waarde bieden aan hun cliënten... en aan zichzelf? Ze komen mogelijke innovaties op het spoor door hun diensten te evalueren...
Slechts 20 procent van de Belgische werknemers zegt na een werkdag nog veel energie over te hebben. Daarentegen komt 21 procent naar eigen zeggen bijna elke...
Bij verbeteren, veranderen en vernieuwen grijpen we tegenwoordig graag naar instrumenten. Managementtools als invuloefening om processen te verbeteren....
Over hoe je trainingen geeft, zijn talloze boeken verschenen. Toch voegt het nieuwste boek van Aafke de Vor over dit thema wel degelijk iets toe, namelijk waar...