Bezonomics – Leren en winnen van Amazon
Door: Brian Dumaine | Fortune-journalist Brian Dumaine onthult op basis van ruim 150 bronnen binnen en buiten Amazon voor het eerst de … [Lees meer...]
Inspireert, verbindt en brengt verder
Door: Brian Dumaine | Fortune-journalist Brian Dumaine onthult op basis van ruim 150 bronnen binnen en buiten Amazon voor het eerst de … [Lees meer...]
Als manager, adviseur, directeur, bestuurder of commissaris moet je weten wat de impact van kunstmatige intelligentie is op de markt waarop … [Lees meer...]
Ook als die business onderwijs, zorg of een sociale onderneming betreft. Het geeft je de handvatten om betere besluiten te nemen en een … [Lees meer...]
Hugo Mans neemt je mee met kennis en inzichten die zich in de praktijk hebben bewezen. Van alle negen fasen van een veranderprogramma, van … [Lees meer...]
Door: Joris Brenninkmeijer, Mieke Voogd | Professioneel coachen heeft alles te maken met het stellen van de juiste vraag op het juiste … [Lees meer...]
Door: Martijn Vroemen Het boek begint met de belangrijkste modellen van Vroemen: het Coachwiel en het Teamwiel. Alle elementen daarvan … [Lees meer...]
Door: Marcel de Wit Het boek Aanmoediging maakt je bewust van waarom waardering werkt en hoe je vanuit authenticiteit hier uiting aan … [Lees meer...]
Door: Félice de Charro, Esther Klaster, Christèle Warmerdam Teamtastisch is een leuke en energieke manier om elkaar op een andere, meer … [Lees meer...]
Door: Félice de Charro, Esther Klaster, Christèle Warmerdam Het spel Netwerkleiderschap helpt je ontdekken welke soort netwerkleider jij … [Lees meer...]
Door: Eveline van Zeeland Marketing gaat niet over het begrijpen van je klanten, maar over het ontwerpen van creatieve oplossingen voor … [Lees meer...]